20 بهترین عطر و ادکلن زمستانی برای مردان
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

 

ادکلن همه کاره و جذاب در مجموعه عطرهای مردانه ضروری است. بنابراین انتخاب گزینه مناسب تصمیمی است که نباید به سادگی گرفته شود. به هر حال ، عطر شما چیزهای زیادی در مورد نوع پسر شما می گوید ، به همین دلیل است که فروشگاه آنلاین ادکلن و عطر الیت استور این راهنمای متخصص را تهیه کرده ایم. از غنی و چوبی گرفته تا تازه و مرکبات ، اینها بهترین عطرها و ادکلن های زمستانی برای مردان هستند.

1. ادو پرفیوم Oud Wood Intense

عطر مردانه Oud Wood Intense مثل ادکلن اپیک آمواج مردانه عطری است غنی و مجلل که ترکیبی از ریشه های گلپر و سرو ایجاد می کند. این عطر تازه و تند برای مردهای جسور و مردانه ایجاد شده است ، این عطر برای کسانی که هر روز به دنبال ظرافت هستند بسیار مناسب است. در عین حال ، ادکلن با طول عمر بالا در یک بطری مناسب 50 میلی لیتری قرار گرفته است و آن را برای سفر ایده آل می کند. این عطر همچنین حاوی نت های ظریف سرو ، زنجبیل و کرچک است.

2. اسپری ادو پرفیوم Bleu de Chanel

عطر Bleu de Chanel Eau de Parfum Spray که از شدیدترین مجموعه Chanel است ، عطری است در عین حال گرم. رایحه چوبی صندل و سدر که با اعتیادآور اعتیادآور مشخص می شود ، بوی قوی و چوبی قوی و در عین حال تصفیه شده است. این ادکلن با رایحه لیمو و گریپ فروت و ترنج و نعناع غنی شده است و رایحه ای میوه ای برای تابستان دارد. این عطر در یک بطری آبی مجلل قرار گرفته است و برای استفاده آسان به صورت اسپری عرضه می شود.

3. کرید رویال عود

ترکیب جهانی Creed Royal Oud هم مثل عطر لانکوم میدنایت یک عطر شیک و شیک را با نت های بالای عود و ترنج و لیمو ترش می کند. رایحه متعادل با سدر ، ریشه فرشته ، مشک تونکین و چوب صندل برای ایجاد یک کلیدوسکوپ با رایحه چوبی و تند است. این بر اساس عناصر یک کاخ مجلل ایرانی ساخته شده است تا ترکیبی آرام و فریبنده داشته باشد. علاوه بر این ، Creed Royal Oud مورد علاقه زنان و مردانی است که آن را می پوشند ، برای کسانی که دوست دارند برجسته باشند بسیار مناسب است.

4. عطر دیور هم اینتنس

همانطور که از نامش پیداست ، عطر عطر دیور هم اینتنس ترکیبی دل انگیز از کلونیا و چوب صندل است. رایحه جدید و عجیب با نکات ترنج ، پرتقال ، لیمو ، هل ، دم کرده و اسطوخودوس زنده می شود تا عطری جذاب ایجاد کند. این فوق العاده مردانه و زیبا است ، اما کمی ناهموار نیز هست. این عطر به همان اندازه جذاب و قابل دسترسی است و آن را برای استفاده روزمره مناسب می کند.

5. پاکو رابان 1 میلیون

Paco Rabanne 1 Million یک رایحه جذاب است که در یک بطری طلا مجلل قرار گرفته است تا قدرت ، ثروت و تجمل را نشان دهد. عطر مردانه ترکیبی تازه و حسی از چرم تند ، گریپ فروت درخشان ، نعناع ، نارنجی قرمز ، رز ، دارچین و ادویه است. ادکلن قبل از حرکت به سراغ ترکیبی مست کننده و اغوا کننده تازه می آید. 1 میلیون پاکو رابان در مجموعه عطرهای مردانه شیک و ضروری است.

6. ادکلن و عطر آمواج اینترلود

عطر و ادکلن عطر آمواج اینترلود رابطه بین انسان و طبیعت را جشن می گیرد. با رایحه گریپ فروت ، نعناع هندی و کهربا ، این عطر از ترکیبی از چوب گرم و آب شیرین الهام گرفته شده است. از نعناع هندی برای ایجاد رایحه جدید و جسورانه استفاده می کند. عطر خاکی و بطری در یک بطری شیشه ای شفاف شفاف قرار گرفته است و سایه کهربایی غنی آن را به نمایش می گذارد.

7. Diesel Only The Brave Wild

Diesel Only the Brave Wild همانند عطر کوکو مادمازل یک عطر گلدار میوه ای و ماندگار برای مردان است. این ادکلن گریپ فروت ، لیموترش و فلفل سیاه را با اسطوخودوس ، جوز هندی و آب نارگیل ترکیب می کند تا رایحه ای تند و مرکبات ایجاد کند. این ادکلن دیزلی برای پوشیدن عصرانه بسیار مناسب است و ماندگاری بالایی دارد اما خیلی هم قوی نیست. این بوی جذاب که در یک بطری سبز ناهموار ارتش قرار دارد ، زنان را به وجد می آورد.





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: